26 Aralık 2013 Perşembe

GD & JB Düetine Tepkim



G Dragon ve Justin Bieber'ın düet yaptığı kesinleşti, gelecek yıl şarkı meydana çıkacak!

Cidden "Yoğh artık!"
Şimdi bu yazacaklarımı lütfen dikkatli okuyun, cıngar çıkarmaya kalkmayın şipşiyo...



Ben her tarz müzik seven bir insanım, çünkü dünyada pek çok müzik türü var, koca bir deniz gibi... İspanyol, Osmanlıca, Fince, Moğolca vb... Her dalışımda bir deniz kabuğu çıkardım, kimilerindeyse inciler. Bu incilerden biri de G Dragon. İyi müzik duyduğunuzda tüyleriniz diken diken olur ya, ha işte herkese neden aynısı olmaz biliyor musunuz? Çünkü yetişme ortamlarımız farklı, hissedebileceğimiz müzikler farklı, yoksa Arsız Bela nasıl açıklanır Allah aşkına? 



G Dragon'un müziğine gelirsek, anlatmak istediklerini anlıyor, şarkılarındaki hislerini ben de hissedebiliyorum ve bence bu adamın müziğini seven herkes bunu yapabildiği için seviyor.
Justin Bieber dinleyenler de eminim aynısını yaşıyorlardır.
Amma velakin ben Justin Bieber'ı hiç ama hiç dinleyemiyorum, zevk meselesi sonuçta. Ama bir tarafta da G Dragon var... 

Bu ikisi birleşince ne olacak? Açıkçası şarkıyı dinleyeceğim ama beğenebileceğimi pek sanmıyorum, bu projeyi destekleyeceğimi de sanmıyorum [GD yi sonsuza kadar destekleyeceğim o ayrı konu]
Ama G Dragon'u tebrik ediyorum, böyle bir tepkiyle karşılaşacağını bile bile çok cesurca bir adım attı.
Umarım bu konuda bir şirket baskısı vs. yoktur ve kendi isteğiyle yapıyordur.
Ve umarım Allah belamızı vermiyordur... Cidden VIP cemiyeti olarak evi arabayı sadaka mı versek ne günah işledik la? Gece gündüz tövbe edelim bence (şeytan sıfat)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder